Home

Muzeul vatican am fost acolo

Am Fost Acolo, clar nu am constientizat atat de bine precum ai scris tu aici. Merg iar, dar nu vad muzeul si doar Bazilica precum si alte obiective. Voi mai merge (eu sun fan O zi la Roma) special pt muzeu in alta zi Am luat-o spre centrul pietei si ne-am asezat pe scari sa ne odihnim. Au aparut imediat baietii stresanti cu selfie stick-uri si apa rece 0,5 L la 1 euro. O sa ii intalniti in toata Roma. De aici am plecat spre hotel pe jos trecand pe langa castelul Sant' Angelo, scarile spaniole si fontana di trevi. Cam aceasta a fost vizita la Vatican Conform posibilătăților de rezervare a biletelor, pe care le-am avut, într-una din zile am vizitat Grădinile Vatican-ului, iar în cealaltă, Muzeul Vatican-ului. Grădinile Vaticanului Vizitarea Grădinilor a început în jurul orei 9.30, într-o splendidă zi de primăvară (2016), după ce ne-am strecurat printre numeroasele grupuri. Am fost pe 12 aprilie la Vatican. Am plecat la 6 dimineata de unde eram cazați (statia scalo san Lorenzo) cu tramvaiul 19 pana in statia risorgimento- san pietro (45 min) - locul de întâlnire cu cei de la walks of Italy. Biletele le-am luat cu doua săptămâni înainte ca sa fim siguri ca o sa fie ok

N-am intrat. Pentru că începuse să picure uşurel, eram obosiţi şi venise şi vremea amiezei, am preferat să mergem la masă, lângă Vatican, la un restaurant unde lucra o româncă. Toţi ne-am bucurat sperând că întâlnirea cu un conaţional va fi şi în avantajul nostru. Şi a fost, dar într-o prea mică măsură Vatican, locul care merita vazut macar o data in viata. Am ajuns la Vatican pentru a doua oara si sentimentele de bucurie si dorinta de descoperire au fost la fel de intense ca prima datamai ales ca acum i-am avut alaturi de noi si pe dragii nostri parinti. Am fost impresionati si acum ca si atunci de imensitatea bogatiei de acolo, de. Vin cu aceasta poveste acum, ca o urmare fireasca a sarbatorii Pastelui catolic, petrecut la Roma. Fiecare om care a ajuns sa vada Vaticanul poate [...] — scrise de Diaura* despre [În vizită la Vatican / ROMA

Muzeele Vaticanului - o etalare fără egal a artei și

Când am fost la Vatican, am venit cu o oră mai devreme - ne-au lăsat să intrăm fără probleme. Cu o săptămână mai târziu, prietenii noștri au întârziat 40 de minute - au intrat, dar cu un pic de scandal. În general, din ce înțeleg eu, întârziueri de 15 - 30 minute sunt acceptate Dupa ce am vazut Piata Venetia, cu Palatul alb, monumentul lui Vitorio Emanuele, muzeul Capitolina si Forumul lui Traian cu vestita columna lui Traian, ne-am pus cate o dorinta la Fontana di Trevi. Foarte aglomerat a fost acolo, de abia am gasit un coltisor unde sa stam si sa ne odihnim nitel Am rulat pe autostrada care coboară pe ţărmul mării până la Pescara şi de acolo am traversat cizma de la est la vest, printr-o zonă muntoasă. Ajunşi în Roma, mai mult de o oră ne-am tot învârtit să căutăm Colosseum-ul. Nici şoferii şi nici ghida nu aveau un plan al Romei. Am găsit cu greu obiectivul şi am plecat spre el pe jos Dacă la Colosseum am avut ghid pe tot parcursul turului, la Vatican a fost ceva la modul luați acest ghid până la intrare, apoi plimbați-vă pe aici. Bine, pa! Dacă vrei City Pass, ai Roma Pass pentru 48 sau 72 de ore, ce costă 28 și respectiv 38,50 euro

Gradinile Vaticanului, Muzeul si Basilica San Pietro

A doua zi a fost dedicata Vaticanului, am luat o vizita cu ghid care a costat 36 de euro dara meritat din plin pentru ca dincolo de faptul ca am avut intrare la Muzeul Vatican, Capela Sixtina si Biserica St Piedro am putut sa ne bucuram si de toate explicatiile si povestile ascunse in spatele multor picturi si incaperi Al treilea bilet pe care l-am achizitionat online a fost pentru Vatican. Si bine am facut, pentru ca era o coada imensa, pe 4 randuri, pe langa care am trecut pe banda de urgenta, cu dovada rezervarii online imprimata pe hartie. 16 Euro a costat biletul, dar pana sa ajung la Vatican am mai luat unul, la metrou Pentru ca vizita la Vatican era prevazuta pentru ora 09:00, am zis ca ajungem.

Grădinile și Muzeele Vaticanului / impresii În vizită la

Vatican cu ghid / impresii În vizită la Vatican, ROMA #

Eu, la un moment dat, am fost în părțile Bacăului și m-am mirat foarte mult când o persoană de acolo, care vorbea ungurește tot timpul și era foarte cursivă, mi-a spus că eu (noi. Cum urmăresc constant oferte de călătorie prin diverse orașe, am dat și de o promoție destul de frumoasă pentru a vizita Roma, cu ajutorul site-ului Travelator, la care sunt abonată.Am reușit să planific o vacanță la Roma de 3 nopți cu prețul de 80 și ceva de euro, avion și cazare.Micul dejun nu era inclus, costa 5 euro pe zi și aveam bufet suedez La Drochia a fost deschisă o galerie de artă, unica de acest gen din nordul Republicii Moldova. Galeria se întinde pe 85 de metri pătraţi şi include trei săli. Pe 13 septembrie, un sculptor din Botoşani va fi primul care îşi va expune lucrările acolo, împreună cu o pictoriţă din Republica Moldova. Directorul [

La Vatican / impresii În vizită la Vatican, ROMA #AmFostAcol

1. Nu am reuşit să vedem decât 5 sau 6 camere din cele peste 1000 ale Muzeului Vatican. Cele mai impresionante au fost sălile sculpturilor greceşti, unde am văzut şiDiscobolul, splendidul Laocoon şi nasul foarte pitoresc al Cleopatrei sau bustul regelui evreu David. Cele câteva picturi renascentiste văzute m-au convins încă o dată.
  2. Bifat 1% din Muzeul Vatican si deja am vazut mai multe ca in tot Muzeul de Arta din Bucuresti :)) Credincios sau nu, cu inclinatii artistice sau nu, nu ai cum sa pleci neimpresionat de acolo, mai ales cand afli ca operele au fost tesute pe la 1500. Din Galeria Tapiteriilor trecem intr-o sala si mai impresionanta, Galeria Hartilor, unde.
  3. Interviul a fost realizat în prima parte a lunii septembrie, cu ocazia unui pelerinaj efectuat de pr. Ibrahim la Roma în vederea Lunii misionare extraordinare. L-am întrebat atunci ce fac, concret, misionarii români în acele regiuni și cum vede lumea de acolo prezența și activitatea misionarilor noștri

Coada de la muzeul vatican se misca incredibil de fluent. Cu toate ca avea 300 metri coada am ajuns la intrare in aprox 1 h Intr-un final am ajuns la MUZEUL VATICAN, am intrat, am vizitat, frumos, ne-a ocupat toata dimineaza asa ca am luat pranzul pe la restaurantele din zona, Urmatoarea destinatie era bazilica La muzeul de la Vatican am vazut una din cele mai mari cozi pe care le vazusem pana acum si cred ca oamenii aveau de asteptat cam 4 ore pana sa intre. Oricum, noi am fost dimineata si am inteles ca atunci e cel mai aglomerat, insa chiar si asa, nu am fi stat la o asemenea coada nici daca venea Papa personal sa ne prezinte Capela Sixtina Pentru Vatican am luat biletele online înainte să plec și m-am pupat singură de o mie de ori pentru asta. De reținut că am fost în martie, deci nu în super sezon, dar cozile erau imense și estimez că, dacă nu am fi avut biletele cumpărate (+ skip the line -ul cel de toate zilele), aș fi stat la coadă o eternitate Dar pana acolo, sa o luam cu inceputul . Ca de obicei, zborul cu Wizzair merge lin si repede, desi cu o seara inainte, in jur de ora 22, primesc un sms in care ne anunta ca am fost mutati pe un alt zbor alternativ si ca nu vom calatori in ziua urmatoare. La 00:30, primesc un nou sms in care isi cer scuze pentru greseala facuta si ca totusi.

N-am fost noi chiar în foarte multe locuri, dar în cele unde am ajuns nu am ajuns decât cu mașina (unde am împărțit benzina cu alții), autobuzul sau avionul, cu bilete în marea lor majoritate luate la promoții, la companiile low cost. În plus, ne-am cazat doar la hoteluri de două și trei stele și încă ne întrebăm cum arată o. Linga Colosseum se afla Forumul Roman, noi nu am fost acolo. Ca sa intrati in toate obiectivele din Roma trebuie sa stati la coada pentru a trece controlul, care este ca in aeroport pui pe banda tot si scoti si centura etc., deci un pic de timp se pierde si aici. Dupa Colosseum am fost la Fontana di Trevi Mergi si tu la mare, ca acolo e distractia. Mi-am vazut de ale mele, am plecat, m-am simtit extraordinar si m-am intors. Acelasi grup vesel - bah, da' n-arata rau deloc, iar lacurile alea sunt fantastice. Ne-am obisnuit sa catalogam uneori locuri, oameni, comportamente, dupa niste sabloane. Si nu e cel mai indicat lucru cu putinta

Video: Vatican, locul care merita vazut macar o data in viata

Surpriză a fost că, de data asta, ne-am urcat într-un autobuz de apă, unde am încăput tot grupul. Cu taxiurile de apă (gondole) vom merge cu altă ocazie, după cum ni s-a promis. A fost o plimbare în care am admirat cel mai frumos cartier din Veneția, cu clădiri mari și poduri impresionante La Vatican am mers separat în altă zi și am văzut și muzeul Catedralele sunt în general cu intrarea liberă, plătești numai dacă vrei să urci îe cupole sau în clopotnițe. De notat că cetățenii europeni sub 26 de ani pot intra gratuit la foarte multe muzee și alte obiective turistice de top

Pasquetta la Vatican (Micul Paste - A doua zi de Paste

Am fost fascinat, acest lucru m-a dus la graniturile egiptene şi am luat blocuri de granit, am început să le cioplesc, extrem de dure, extrem de greu de făcut, nu lucram cu maşini cum se lucrează acuma cu diamante, cu nu ştiu ce, lucram cu dalta şi asta a fost o mare şcoală pentru că lupta asta a mea cu materialul imposibil, în care. Am fost si eu pe-acolo in luna februarie si zilele trecute, mi-am mai marit stocul de vopsele. Am impresia ca vor sa lichideze definitiv stocul de machete si vopseluri, nu cred ca au rulaj la ele, de cativa ani de cand mai trec pe la ei, tot aceleasi cutii stau pe raft si aduna praf... Le-am citit pe toate timp de cateva saptamani bune si am cules informatii care mi-au fost de folos in excursia care am intreprins-o si eu. Am stat un pic sa ma gandesc la care topic sa postez pentru ca traseul meu a fost destul de variat si pana la urma am optat pentru deschiderea unuia nou. Am folosit pentru documentare Microsoft Map Point.

Cum cumperi bilete la Vatican online adică pe internet

1. Am ajuns acolo in 2008, pentru 2 saptamani si dupa doua luni ne-am intors pentru alte 2. Dar este nevoie de foarte putin timp pentru a decoperi magia! In ambele vacante am fost cu masina, doar noi doi!Mai multe amanunte, puteti citi pe blog in articolul intitulat Magia Zakynthosului
  2. Am fost de multe ori la Vatican, la Centrul Aletti, centru creat în jurul cardinalului Thomas Spidlik, un nume de referinţă în toată lumea creştină. Acolo am văzut echipa lui Rupnik la lucru. Am făcut un proiect comun în spatele iconostasului meu, un mozaic cu Maica Domnului, înalt de 14 metri
  3. iştri din Cabinetul Dacian Cioloş. Fost ambasador în Luxemburg, nepot al marelui om de litere Tudor Vianu, profesor universitar consacrat, doctor la Paris cu o lucrare asupra căreia nu planează suspiciuni de plagiat. Ce caută acest om în Guvernul României? De când ne-am întâlnit - [
  4. Pentru campania al cărei vector de imagine este - Stop indiferenţei! Aceşti copii trebuie educaţi!, care a debutat la Prima TV din 16 octombrie, Cristina Ţopescu a dublat activitatea de prezentatoare de ştiri cu cea de reporter
  5. unate din România, iar el mi-a făcut un mic instructaj înainte de a începe lucrul. 18-20 iunie - N-am avut probleme cu.
  6. tirile unui colaborator infidel. a fost de omul prost și rău!. . La Paris , atunci eu nu aveam de lucru si madam Piscoci a zis ,daca nu ai de lucru vino pe aici , ne ajuti pe la Librarie , dar nu avem bani sa te platim ,dar iti dam zilnic cite 30 de carti dintr-o magazie de a lor plina si care nu prea stiau ce sa.

La grande belezzadi pizza. 30 iulie 2014 7 Comentarii. Pe 23 ianuarie 2009, la 7:15 dimineaţa, coboram dintr-un avion pe ceţosul aeroport internaţional din Roma. Eram nedormită şi înfrigurată, dar, preţ de câteva clipe, am avut senzaţia că cineva mi-a făcut cu ochiul. Am privit în jur, buimacă In 1975 am fost intr-o misiune la Vf. Muntelui(cota 1825) Baietii de acolo sapau un adapost ptr. un AD-50 si au dat peste cateva schelete. Au venit arheologii si au decis ca sunt nemti din ultimul razboi. Recent am aflat ca in anii 50″, acolo a fost anihilat grupul de rezistenta anticomunista condus de Mr. Dabija. Jandarmii i-a

Călătorim în Italia # Bellissima Roma, cu bune și rele

Muzeul de langa Vieux Port Ultima data am fost in luna ianuarie, iar vremea a fost extra pentru o luna de iarna. Ziua erau 15-18 grade si nu cred ca am avut doua jumatati de zi cu nori. La final de noiembrie este chiar mai cald, iar la noi iarna bate in geam. Dupa vizita la Vatican, am luat-o pe jos catre Colina Gianicolo din apropiere,. N-am avut nici cea mai mică dorinţă de a-l vizita în interior; faptul că acolo a fost locul central de martiraj (timp de secole!) al creştinilor, faptul că acolo erau măcelărite mii de animale zilnic, faptul că acolo moartea gladiatorilor era pe post de spectacol al cruzimii maxime, faptul că chiar acolo a fost martirizat Sf De la Arad la Deva, dus - întors. Principalul obiectiv pe ziua de azi era Cetatea Șoimoș. Parcă, parcă o văzusem pe întuneric, în urmă cu 2 seri când veneam de la Peșterile din Poiana Ruscă. Însă drumul până la Deva era presărat cu diverse obiective, și pe stânga și pe dreapta. Dintre acestea, ar mai fi unul renumit. Roma - partea I, 2010 - 2017 - Si as mai avea o intrebare: noi ajungem la 10.20 (vineri) si ne intoarcem la 18.50 (duminica).Planul ar...Page 34 of 179 Anul trecut mi-am facut vacanta in Cancun.De acolo am plecat o saptamana la New Yorkunde afost superb , doar ca era putin cam murdar ca orash si aveau gropi in asfalt mai rau ca in Romania.De acolo am fost 10 zile in Las Vegas de care pot spune ca il iubesce cel mai frumos loc de pe pamant de departete invit sa il vizitezi,e superb

Prefaţă. Cartea aceasta avea să fie, după planul ei iniţial, o colecţie de Acte şi Documente, menită să completeze lucrarea Comisiunii istorico-juridice instituită de guvernul N. Iorga, la 1931, pentru studiul problemei Statului ro- mano-catoli Anton din Constanþa, i-am multumit lui Dumnezeu pentru toate harurile primite, dupã care am pornit din nou spre meleagurile moldovene, acolo de unde porniserãm. Întregul pelerinaj a fost o. Teologie pentru azi. O platformă ortodoxă pentru o reală postmodernitate. Meniu și widget-ur În perioada în care am aflat de descoperire, gnosticismul intrase deja în atenţia unui număr remarcabil de cercetări. Primii care i-au investigat pe gnostici au fost contemporanii lor ortodocşi. Încercând să demonstreze că gnosticismul era, în esenţa sa, necreştin, ei i-au plasat originile în filosofia greacă, în astrologie, în religiile misterice, magie, atribuindu-i chiar. Am fost adusă aici (la Chişinău) pentru a fi prostituată. Am fugit. Acolo, în Transnistria, sunt oameni care vând chiar şi fetiţe, spune tânăra, beneficiară a Centrului Maternal Diaconia. A reuşit să scape din mâinile traficanţilor, dar a ajuns să trăiască în stradă, unde l-a întâlnit pe tatăl viitorului ei copil.

Părinţi - Jurnale de Călătorie: Fiuggi Terme 200

5 cazari de top pe care le recomand in Insula Thassos. M-am gandit ca 5 cazari de top in Thassos, verificate si recomandate cu toata increderea de unul care nu e usor de multumit, te vor ajuta sa iti planifici mai usor o vacanta in Insula de Smarald. Mai ales ca Grecia este destul de generoasa cu turistii in ceea ce priveste accesul turistilor. Circle of relatives Go back and forth Bargains Are Simply A Mouse Click on Away. Data ultimei actualizări : 07-08-2021. Along with being tricky, making plans the circle of relatives holiday can also be pricey. Thankfully for us we will use the web to make making plans so much more uncomplicated După ce a fost externată, Ines a început să cerceteze și mai mult diabetul. De aici a pornit o întreagă călătorie prin care ea s-a redescoperit și a învățat din nou să trăiască. Am creat conceptul Type 1 Dreamer care e filosofia mea de viață, dorința de a livra educație medicală, misiunea de a face viața persoanelor cu. The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO: dai un ayran la turcu' si te las sa o freci de usa mea de la garaj ----

Viena de Craciun si atractiile sale (partea II) - Ioana

Roma - MadalinCristian

1. Restoration - Romanian translation, definition, meaning, synonyms, pronunciation, transcription, antonyms, examples. English - Romanian Translator
  2. i 2016 pe tema Tu ești un bine pentru
  3. Leonardo a fost inventator din creştet până în tălpi. Aici se împlineşte natura lui. Penel, daltă, scalpel, cărbune, compas aveau pentru el una şi aceeaşi semnificaţie. . aceea pe care busola a avut-o pentru Columb. Când Rafael colora un desen, pe un plan cu contururi delimitate, fiecare atingere de penel sublinia fenomenul corporal
  4. ata in 1762. Apa vine din izvorul Acqua Vergine, i se spune asa pentru ca se zice ca o fecioara le-a aratat izvorul soldatilor romani. Cele trei zile cate am stat acolo, in mare parte a plouat, singurul inconvenient, din punctul meu de vedere este lipsa lu
  5. Ne-am gandit sa stam 4 nopti la Roma si 3 nopti in Pompei. Am facut rezervarea prin Airbnb si am stat la Roma intr-un apartament generos, cu 3 camere si 3 bai, aflat in apropiere de Vatican (Viale Giussepe Mazzii, 144 int.3). Totul a fost perfect, il recomand cu drag, se afla in apropierea statiei de metrou Ottaviano
  6. Le-am gasit, atat la Vatican, pe Arcul lui Constantin si in toate locatiile indicate in film. Sunt maiestuosi. La Vatican am fost mandru sa vad cohorte de turisti langa impresionantul bust de tarabostes, atingandu-i mainile si fotografiindu-se cu el. De la atingerea turistilor, palmele dacului din marmura au capatat o stralucire vie..

Roma in 4 zile - Bucataras

1. tești că erai plecat la mare
  2. am stat nouă zile la Vatican, am transmis în fiecare zi şi am sperat până în ultima clipă că nu voi avea ocazia să transmit de la moartea Papei. Am fost acolo, în mulţimea adunată în faţa Catedralei San Pietro care se ruga pentru sufletul sfântului părinte, am făcut-o şi eu, după care însă a trebuit să am puterea să.
  3. ute eram la ie ş ire din port. Bineîn ţ eles, cum sunt foarte tipicara când plec în vacan ţă, aveam deja traseul f ă cut, cum pot ajunge la gar ă, pe ce strad ă se afla gara, de unde cump ă r biletele de tren.
  4. te nu am lasat bacsis fiind inclus in bonul pe care l-am primit
  5. Am stat patru zile în Roma. Patru zile pline. În a cincea zi am plecat, cu roua-n picioare. În patru zile am mers pe jos aproximativ 80.000 de pași. Cam 20.000 de pași pe zi. Știu asta pentru că Toma a avut inspirația să pună un pedometru la treabă. Poate, în ultima zi să fi mers mai puțin, am fost mai leneși. Eram obosiți
  6. Ne-am trezit în jur 8 AM și, spre surprinderea noastră, a fost încă întuneric afară. După ce am făcut micul dejun și am planificat ziua, am pornit pentru Palatul Versailles (cea mai apropiată stație de metrou - Versailles-Rive Gauche, căutați ieșirea spre Chateau Versailles). Aceasta a fost o afacere de oră 4-5, după care am.

Roma, 14 Aprilie, Vatican & San Pietro - Daniel Bote

1. Vino la Botoşani. Şi m-am dus acolo. Pot spune că a fost o bună alegere. Despre perioada Botoşani vă propun să vorbim mai târziu. Să ne întoarcem acum la anii studenţiei. Am.
  2. Am vizitat deci muzeul, exista o harta a muzeului. Sunt mai multe galerii. Merita vazut. Dupa cateva ore am iesit, am mancat ceva si ne-am urcat intr-o roata din care am vazut orasul. A fost superb. Am luat niste suveniruri dupa care am plecat in croaziera pe Sena (4.5 E/pers-reducere de grup). Am vazut principalele atractii inclusiv Turnul.
  3. te si statia de receptie pentru a auzi ce spune ghidul. Am fost instruiti cum si pe ce canal sa o fixam. O astfel de statie ar fi fost foarte utila si in prima zi cand am mers pe bicicleta cam 3-4 ore. Bine, era buna, cu conditia sa se si auda.

Eu spun ca e adevarat ce se spune la Vatican. Am fost creati, dar nu numai noi, a fost creata viata in tot universul, Dumnezeu a dat germenii vietei, si nu a intervenit fortat in dezvoltarea vietii si a civilizatilor. I-a lasat liberi sa se dezvolte, sa aleaga intre bine si rau Eu am început sa plâng de necaz ca nu ne-am oprit sa vedem acest lucru. În fuga cobor eu cu parintele Lino, si dând roata clopotnitei,s cria asa în limba latina: Aceasta clopotnita a fost facuta de pe vremea imperiului roman, fost capiste de idoli, iar turnul a fost ridicat în anul 1400, de catre Papa Iuliu al IIlea Festivalul Istanbul Bach Days, unul dintre cele mai aşteptate şi inedite evenimente culturale din Turcia, îl aduce luni, 28 octombrie, pe violonistul român Alexandru Tomescu într-un concert la catedrala Sent Antuan din Istanbul

Impresii de calatorie: Sus pe Arcul de triumf din BucurestiOz style: Impresii din Pisa si Florenta

Şedinţa a început la ora 8,35. Lucrările au fost conduse de domnul Ioan Oltean, vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor, şi de doamna Roberta Alma Anastase, preşedintele Camerei Deputaţilor, asistaţi de domnii Valeriu Ştefan Zgonea şi Dumitru Pardău, secretari Apoi i-am spus că este unul dintre fericiții cunoscători în detaliu, cât se poate de în detaliu, a Civilizației Cucuteni, dar că drumul său până acolo a fost lung. L-am rugat să ne. Am vizitat Polonia în 1978, după înscăunarea Papei Ioan Paul al II-lea la Vatican, am fost în Cracovia şi în alte oraşe înnegrite de fumul industrial, am văzut monumentul muncitorilor portuari ucişi la Gdansk în 1970, am intrat în lagărul morţii de la Auschwitz (O więcim) Acest studiu exclude zecile de milioane de morți din cele două războaie mondiale, care, aşa cum vom vedea ulterior, au fost generate tot de VATICAN. În aceste condiții oare MUZEUL MONDIAL al HOLOCAUSTULUI nu ar trebui deschis la VATICAN ? Te miri poate că deşi aceste lucruri sunt arhicunoscute, nimeni nu ia nici o atitudine O zi la Vatican Daca ajungi in Roma nu ai cum sa nu mergi si in cel mai mic stat din lume si anume Vatican. O zi am dedicat-o vizitarii muzeului Vatican si a Domului Sf. Petru. Denumirea pietei si a bazilicii au fost date dupa acest mare sfant, iar italienii spun ca in acel loc Petru a impartasit cunostintele sale despre crestinism